سلام بر امام زمان عجّل اللّه تعالی فرجه

emaam12.blog.ir
آخرین مطالب

دعا برای ظهور

شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

🔴امام مهدی شناسی

⚪️🔹اگر ما دعاگوی امام‌مان باشیم گویا یکی از خواسته‌های حضرت را بر آورده کرده‌ایم. امام زمان عجّل‌الله‌فرجه فرموده* *اند:«أَکْثِرُوا الدُّعَاءَ بِتَعْجِیلِ الْفَرَجِ‏ فَإِنَ‏ ذَلِکَ‏ فَرَجُکُمْ‏»
«براى فرج بسیار دعا کنید ، که فرج شما درآن است»

 
🔶امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌فرمایند:

«کسی که براى رضاى خدا، به جهت بر آوردن حاجت برادر مومنش که صلاح او در ان است ، حرکت مى کند، گویا هزار سال خدمت گزار خدای عزّو جلّ بوده در حالى که چشم بر هم زدنی نافرمانى نکرده است.»
[کمال الدین، ج۲، ص۳۴۱]

🔶در زمان ما مؤمن‌تر از حضرت ولى عصر عجّل‌‌الله‌فرجه در عالم امکان وجود ندارد . و حضرت از ما یک در خواست دارند : «براى تعجیل در فرج من دعا کنید».

🔶البته این دعا نباید صورى و ظاهرى باشد . اگر به این باور برسیم که باید اولویت زندگی‌مان، و در رأس خواسته‌هایمان دعا براى بزرگترمان باشد، بزرگترى که نفر اول عالم است، دعایمان براى فرج دعایى با روح و واقعى خواهد بود و موجب گشایش امور زندگى خودمان هم خواهد شد.

🔶امام صادق علیه السلام می فرمایند:

«هر کدام از شما مؤمنی را خوشحال کردید گمان نکنید فقط موجب سرور او شده‌اید ، بلکه به خدا قسم ما و رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله را خوشحال کرده‌اید
[مکیال عربی، ج۱، ص۴۹۱]

🔶با دعا برای تعجیل در فرج امام زمان عجّل‌الله‌فرجه نه تنها موجب سرور خود حضرت مى شویم، بلکه یقینا پیامبر و ائمه علیهم السلام را خوشحال مى‌کنیم .

🔶آرى خوشحالى آخرین معصوم خوشحالى همه حضرات معصومین است .

🔶با دعابراى تعجیل در فرج، همه معصومین را مسرور مى کنیم . پیامبر و اهل بیتش علیهم السلام خاندان احسان و کرم هستند و لطف هیچ‌کس را بدون پاسخ نمى گذارند ، و در عالم بدهکار هیچ‌کس نمى‌مانند. اگر آن ها را شاد کنیم ، صد چندان در زندگى شاد و مسرورمان مى کنند .

🔶به محضر مقدس اماممان عرض مى کنیم :

🌸مولا جان!
شما واسطه همه خیرات و برکات زندگى ما هستید. مى خواهیم از این پس «اللهم عجل لولیک الفرج» در رأس دعاها و تمناهای‌مان باشد.

🌸آقا جان!
باور داریم دعا براى وجود مقدس شما به گونه‌اى در زندگى ما بازگردان دارد که با هیچ دعایى برابرى نمى‌کند و موجب گشایش‌هاى خاص در مشکلات و گرفتاریهای‌مان مى شود .

#مهدی_شناسی
#امام_زمان
#استاد_بروجردی

#منتظران_موعود
〰❁🍃❁🌼❁🍃❁〰

°ْ↯🇯‌🇴‌🇮‌🇳°ْ↯↷
https://eitaa.com/joinchat/3936092358C70b5431ca7

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۶
منتظران امام زمان عج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی